Cinta Sampai Syurga


Kau suka, aku suka.
Kau cinta, aku cinta.
Ada orang kata, cinta tak perlu dilafazkan dengan kata-kata.
Cinta juga bukan untuk mendapat perhatian status di 'bukumuka'.
Ada betulnya juga.
Tapi biarkanlah dahulu cinta itu di dalam jiwa raga.
Hendaklah kita bersabar kerna sabar membantu kita menuju ke syurga.
Apabila aku berkerjaya, aku datang meminangmu dengan menginginkan yang halal bagiku dan dirahmatiNya.
Tidakkah ianya manis sebegitu rupa?
Aku merasakan ia manis sebegini dan mungkin ianya cinta sampai syurga.




9 comments:

  1. tak taw nak komen tue pun kira komen jugak taw. hehehehe :D

    ReplyDelete
  2. kalau dah jodoh x ke mana nyer...

    ReplyDelete
  3. cinta tuu manis kalo kena pada caranya.. kalo x..ia jadi pahit..

    huiyyooo.. memandai je ak. lalala~

    :P

    ReplyDelete
  4. tiqz: yup2 tp jodoh pun terbahagi kepada 3. drp syaitan, jin dan Allah. takkan kite nak drp syaitan dan jin kan? smoga kita dijauhkan drp bnde2 tue. amin~

    ct kamila: hahaha. tuelah, semua org ada persepsi sndirikan :)

    ReplyDelete
  5. encik2..! ngape cepat bebeno offline fb nye.. saye nak tanye la incik..!!

    ReplyDelete
  6. itulah kegunaan wallpost. hehehe. jaranglah on fb chat tue. apa yang nak tanye wahai sasa bee?

    ReplyDelete
  7. aku da bace bku tuu ..
    best sngt ..

    ReplyDelete
  8. Yeke? Nanti nak belilah buku tue hehe :)

    ReplyDelete