iHate Cockroach. iBenci Lipas

Walaupun aku besar gajah. Walaupun aku berkali2 ganda lagi besar daripada lipas. Dgn kuasa Allah aku pun tak tau kenapa aku menyampah gila dengan lipas nie. Senang cerita insects yang berexoskeleton nie aku agak anti sikit. Mungkin trauma kena gigit waktu kecil dulu kot. Kalau aku ternampak jek, perkara pertama aku akan cari ialah rakan baik yang menyelamatkanku, Fumakilla Aerosol / Ridsect ataupun kaum2 mereka ini akan bersemadi dibawah tapak kakiku dengan beralaskan selipar. Maafkan Aku bak kata Malique feat Jamal Abdillah.

Berikut adalah gambar Madagascar Hissing Cockroach bersama anak2nya yang dicintaeh & disayangeh. Ibu lipas itu baru lepas beranak & mereka sibuk bergurau mesra. *plus, aku paling anti kalau lipas tue boleh terbang & attack orang!*



DAMNN LIPAS! :/

(Pics Blogserius)


4 comments:

  1. macam kakak aku je kau ni takut lipas
    >,<

    ReplyDelete
  2. macam kakak aku je kau ni takut lipas haha >_<

    ReplyDelete
  3. macam kakak aku je kau ni, takut lipas >_<

    ReplyDelete
  4. Sy juga benci lipas , even lipas tu dah mati :) Eeeurhhh , heee .

    ReplyDelete